DN 1 Valea Prahovei: Contractul de peste 500 de milioane lei pentru Centura Bușteni-Azuga a fost atribuit prahovenilor de la CONI

DN1 Valea Prahovei, Ploiesti, Brasov Sursa foto: Imagini din dronă, CNAIR

Consiliul Județean Prahova a atribuit contractul de peste 500 de milioane lei pentru Centura Bușteni-Azuga antreprenorului prahovean CONI, potrivit licitației din SEAP. Pe 14 mai 2024 Curtea de Apel Ploiești a respins contestația Ozaltin (Turcia).

Durata contractului de proiectare și execuție este de 36 de luni, iar finanțarea asigurată prin Programul Transport 2021-2027 (cu 40 % bani europeni).

Coni este constructorul unui segment de 13 kilometri din lotul 2 al Autostrăzii Moldovei A 7 (lotul Mizil-Pietroasele/Costești de 28 km.). Din plângerea turcilor rezultă că, la Consiliul Județean Prahova, Comisia de Evaluare a respins oferta Ozaltin ca inadmisibilă, iar CNSC a menținut decizia, prin urmare prahovenii de la Coni care lucrează pe lotul 2 al Autostrăzii Moldovei (A 7) rămân câștigători.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

Centura Bușteni – Azuga va avea un tunel cu o lungime de 90 de metri care subtraversează oblic DN 1 și Magistrala CFR București – Brașov, dar și un semitunel cu o lungime de aproape 150 de metri, parțial îngropat la intrare în Azuga, cele două lucrări de artă fiind printre cele mai dificile de pe traseul complet de 9 kilometri prevăzut pentru șoseaua care va funcționa ca o centură a celor două stațiuni, după cum a explicat Economedia. Traseul propus pentru drumul de descărcare are o lungime totală de 9,434 km și este structurat astfel:

– Tronson I: km 0+000 (intersecţie cu breteaua de descărcare a autostrăzii A3 între Sinaia şi Poiana Ţapului – DN 1, km 127+600) – km 1+600, lungime 1,60 km (extravilan);

– Tronson II: km 1+630 (ieşire din DN 1, km 128+300 prin dreapta) – km 6+760 (intrare în DN 1, km 133+500 prin dreapta), lungime 5,13 km (intravilan Buşteni);

– Tronson III: începe la intersecţia cu breteaua de descărcare a autostrăzii A3 între Buşteni şi Azuga – DN 1, km 133+550 prin dreapta, lungime 0,52 km (extravilan);

– Tronson IV: km 7+250 (ieşire din DN 1, km 134+050 prin dreapta) – km 9+434 (intrare în DN 1, km 133+500 prin dreapta).

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Din păcate cred ca centurile acestor 3 localități sunt soluția pe acest coridor pentru următorii 25 ani.
    În 10 ani poate vor demara lucrările pana la Comarnic și pe lângă Râșnov. Plus cele 3 centuri…

    • Probabil ca intre 2040-2050 se va incepe la autostrada de la Comarnic.
      Exista o varianta de autostradă pe piloni pe cursul râului Prahova.
      Daca o dadea in lucru la japonezi era deja gata azi!🙃

      • Da, cred că era soluția cea mai potrivită și mai rapidă. Dar cine să gândească?

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.